reklama

Nie, nie som milučká

Jedna zo starších, z obdobia, ktoré sa už, chvalabohu, skončilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Položil si si hlavu do môjho lona.

Vstávaj.

Vstávaj!

Okamžite!!

„Joj, aká si zlá."

Tie isté triky,

dookola.

Ukážte mi manuál z ktorého čítate.

Na smiech.

Úbohé.

Alebo oboje.

Mám vás dosť.

Chceš ma, čo?

Chceš ma tak strašne.

Ty vždy dostaneš, to po čom túžiš.

Dovolím ti masturbovať na mojom mentálnom obraze,

ale nedotýkaj sa ma.

Nikdy v živote sa ma nedotkni.

Zdena Zvadova

Zdena Zvadova

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Nie som náročný divák, mám len rada dobré filmy. Zoznam autorových rubrík:  moje diamantyi cesta muze byt cilzaveršujeme sifotkyzo životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu