reklama

Vilnius

Prechadzame sa mestom, ked sa nam uz nechce, sadneme si niekde na salat a nieco. Casnik hovori: -Daj si giru, je lepsi ako rusky kvas. Dam si a nelutujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Navstivime Muzeum obeti genocidy v budove byvaleho KGB. Po chrbte mi

Obrázok blogu

behaju zimomriavky, hlavne vo vazeni. V podzemnych chodbach nie su len cely ale aj miestnosti vyhradene na mucenie. Mam zmiesane pocity. Asi ako kazdy, kto tam vosiel. Vsade ticho, som sama, rada by som vedela, kde je Luke. Samota a ticho ma tu stiesnuje. Padam na vzduch. Luka som stretla na schodoch.

-Cakam ta vonku.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Prechadzame sa dalej. Bolo by dobre nejako zotriet predchadzajuci zazitok. Tazi ma vedomie, ze ludia si nie su ludmi. Snazim sa pochopit, ze to bola doba, vlada, ktora to zapricinila a obycajni ludia museli plnit rozkazy, inak by trpeli aj oni.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Az v podvecer sa mi podarilo zabudnut. V parku, uprostred mesta hra hudba, harmonika a husle a dvojice tancuju ludove tance. Bravo. Bravo!

Na druhy den sme sa odviezli za mesto do Europos Parkas. Je to lesopark do ktoreho nainstalovali sochy umelcov z celeho sveta. Najprv si obzrieme svetovy rekord - bludisko postavene zo starych televizorov (alebo jeho pozostatok) a rozbitou sochou Lenina, ktorou chcel autor vyjadrit absurditu sovietskej propagandy.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Prechadzame sa, obdivujeme najprv spolu, potom kazdy sam, vzdy vsak vieme o pritomnosti toho druheho. Az niekde na krizovatkach sa pravdepodobne kazdy vybrali inym smerom. Marne sa snazim na seba upozornit nasim privolavacim znamenim, je prilis tiche, aby uputalo pozornost uprostred lesa. Vieme kedy ide posledny autobus a ze ideme nim. Stretavame sa pri vchode, kde spolu s tetami co robia v parku a komarmi cakame na nasu marsrutku.

Zdena Zvadova

Zdena Zvadova

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Nie som náročný divák, mám len rada dobré filmy. Zoznam autorových rubrík:  moje diamantyi cesta muze byt cilzaveršujeme sifotkyzo životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu