reklama

Tallinn, mesto v ktorom sa nikdy nespí

Iba jedna noc .... Všetci sme sa stretli v kuchyni pri večeri. Colin dnes v noci odchádza. O pár dni ho budeme nasledovať. Prišla aj Becky, ktorá dnes spala v inom hosteli a doniesla so sebou Roba. Išli sme von.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu


Najprv sme sa všetci povinne trinásť krát zatočili v centre Staromestského námestia. Podľa legendy tak máme vidieť mesto z jeho magickej stránky a toto videnie má s nami zostať až kým z mesta neodídeme. No neviem, asi som sa príliš snažila, lebo okrem toho, že som chvíľu nemohla zaostriť, nič iné sa nestalo.

Obrázok blogu

Potom sme išli na salsu. Rob chcel tak strašne tancovať a ja s Becky sme mu tak strašne odolávali, že mi to prišlo ľúto. Našla som mu tanečníčku a obaja vyzerali spokojní. Možno až do chvíle, keď došli na parket. Nevedela som, že je to jeho prvá salsa. Rozhadzoval rukami, nohami a rozviazanými šnúrkami. Oproti nej a ostatným vyzeral tak nemotorne, že som sa nemohla prestať smiať. Ale popravde som mu aj závidela, ja by som nikdy nenašla odvahu aj keby som neviem ako strašne chcela.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Nikto iní potom už tancovať nechcel, tak sme išli ďalej. Do krčmy.

Ťažký omyl. Pivo bolo predražené a k tomu ešte aj riedené vodou a môj cider vyzeral a chutil skôr ako jablkový džús. Tentoraz zasahoval Rob. Posťažoval sa pri bare a naliali mu rovno pred ním, aj keď s hundraním. Cider síce vyzeral rovnako, ale aspoň teplota bola o pár stupňou nižšia.

Obrázok blogu

Dopili sme sa a išli naspäť do nášho hostelového baru, kde bolo lacno a dobre. Kým ostatní pili, ja som si tancovala sama, v súkromnej miestnosti, na všetko, čo Youtube dal a nálada si priala. Do hlbokej noci, do skorého rána.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Kaviarnička postavená čisto zo starých znovupoužitých materiálov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Legenda hovorí, že v tomto hoteli, na hornom poschodí vľavo sa jednu noc ženil diabol. Nikto tam už potom nechcel bývať a keďže sa v meste diali strašné veci, chceli hotel zbúrať. Majiteľ sa ohradil a rozhodol sa izbu zamurovať. Okno upravili tak, aby nebudilo pozornosť. Ľudia, čo tam bývajú hovoria, že stále odtiaľ počuť hluk.

Zdena Zvadova

Zdena Zvadova

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Nie som náročný divák, mám len rada dobré filmy. Zoznam autorových rubrík:  moje diamantyi cesta muze byt cilzaveršujeme sifotkyzo životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu