reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zdena Zvadova

Zdena Zvadova

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Nie som náročný divák, mám len rada dobré filmy. Zoznam autorových rubrík:  moje diamantyi cesta muze byt cilzaveršujeme sifotkyzo životaSúkromnéNezaradené

reklama

fotky

Snowdown

Zdena Zvadova

Snowdown

Dlho mi hádzal povinnosti pod nohy, len aby som sa za ním nemohla vydať. Až konečne, jeden z posledných dní sezóny, sa stretávame zoči voči. Ja, netrénovaná, ale odhodlaná zrezka vykročím. Hneď prvých pár metrov je pekne strmých. Ale však 1 085 metrov nie je veľa. Stúpam vyššie a vyššie, pot sa zo mňa leje, dych sa zasekol niekde na pol ceste, takže ani nemôžem nahlas nadávať. V duchu však nadávam vo všetkých jazykoch v ktorých to viem. Sila nadávok mi pomáha bojovať.

  • 14. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 995x
  • 3
Projekt: Doma

Zdena Zvadova

Projekt: Doma

Leto nebolo najfarebnejšie - sivomodrá bola najčastejšie registrovaná. A moje plány na fotenie vonku odtekali do kanála. Aspoňže odtekalo, nie všetci mali to šťastie, milióny prišli o svoje domovy. Ten môj stojí, zaplnený vecičkami, náradím a nástrojmi pre moje potešenie a komfort. Vzdala som im úctu, našla som ich fotogenickú stránku a nafotila ich portréty.

  • 12. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 881x
  • 3
Čiernobiele videnie

Zdena Zvadova

Čiernobiele videnie

a všetky odtiene sivej. Hra svetla a tieňa.  Vzory názornej svornosti.Architektúra, zátišie, krajinka, kanditka, vtip aj myšlienka (dúfam, že nie len pre mňa).

  • 18. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 393x
  • 18
Ja. Venčím.

Zdena Zvadova

Ja. Venčím.

Nie som psíčkarka. Som andulkárka. Nie všetci majú radi vtáky, hlavne tí, čo videli film Vtáci. Niežeby som nemala rada psov, ale ... prosím, neoblizovať. No ale tak pôjdem, ráno si privstanem (ach jaj) a skúsim ich pofotiť. Troška iné ako fotiť krajinky. Tieto dva neposedné objekty ... mať ich čulosť a rýchlosť ... No ale tieto sa podarili, povedala by som.

  • 4. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 062x
  • 4
Na západ od Cardiffu

Zdena Zvadova

Na západ od Cardiffu

Road trip. Mám rada filmy, kde ľudia sa len tak zoberú a idú, možno ani nevedia kam, určite nevedia, kde budú spať a kde jesť, čo ich vlastne čaká. Úžasné dobrodružstvo. Road trips. Rada ich zažívam aj na vlastnej koži. Hoci aj iba na pár dní sa stať niekým iným: cestovateľom, turistom, bezdomovcom. Slobodným človekom, čo si zas uvedomuje, bez čoho sa dá a nedá prežiť. Chceli sme vidieť, čo sme ešte nevideli. Stanovili sme si trasu, cieľ a čas, naložili sme Mini a išli. Ukážem vám, čo ukrýva Wales na juhu.

  • 2. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 200x
  • 7
reklama
Kde vidím krásu

Zdena Zvadova

Kde vidím krásu

Zúžim si zorné pole, s klapkami na očiach sa budem pozerať na svet. Dokonalý prehľad aj tak nikdy nezískam. Skúsim to odznova, cez zrnko prachu, cez kvapku vody, dnes nemám čas na vesmír.

  • 9. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 835x
  • 2
Islandskými cestami

Zdena Zvadova

Islandskými cestami

Kde to som? Zaujímavé. Nikde nič, len hory studenej lávy. Asi bude pravda, že tu stromy nerastú. Chce sa mi spať. Nespi, aby si nič neprepásla. Nebudem. Zúfalo pozerám, či sa niečo zmení. Dlho, dlho nič. Oči sa mi zatvárajú, ale v tom zbadám súsošie. Ľudské ruky pretvorili jednotvárnosť v umelecké dielo. Neskôr ďalšie a ďalšie. Cestou naspäť si ich odfotím.

  • 8. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 636x
  • 6
Tará, aj k nám zima zavítala

Zdena Zvadova

Tará, aj k nám zima zavítala

Sneží. Naposledy tu vraj tak snežilo v 1982. Ale ja a ostatné deti sa tešíme. Nielen preto, že nás nepustia do školy, ale tá nádhera! V parku, kde je najbezpečnejšie klásť nohu pred nohu, to krásne vŕzga.

  • 13. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 093x
  • 3
V auguste

Zdena Zvadova

V auguste

Výlet v Tatrách Na tri. A môj foťáčik skúša hľadáčik.

  • 30. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 162x
  • 2
Odkiaľ pochádzam ...

Zdena Zvadova

Odkiaľ pochádzam ...

... sme každý deň obklopení krásou.

  • 13. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 147x
  • 4
reklama
Vitajte v Cardiffe

Zdena Zvadova

Vitajte v Cardiffe

Alebo ako by oni povedali, Croeso I Caerdydd (čítaj kroeso i kaerdith, th ako v anglickom „this", r ako naše r).

  • 26. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 637x
  • 7
Výlet v Arménsku

Zdena Zvadova

Výlet v Arménsku

Pred vizuálnym zážitkom vám chcem ponúknuť hudobný. Prvá ukážka je duduk, 2000 ročný arménsky hudobný nástroj.  Druhá je hudba arménskeho huslistu Samvela Yervinyana. http://www.youtube.com/watch?v=A3ork0msQ_o http://www.youtube.com/watch?v=AG6KSfYo2Iw

  • 11. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 639x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu